Inspirace

TIP: Jak rychle oddělit žloutky od bílků

vejce

Každý z nás, někdo častěji a někdo méně, převezme čas od času absolutní vládu nad kuchyní a pustí se do vaření, pečení nebo vytváření něčeho báječně dobrého. Při přípravě našich oblíbených a vynikajících pokrmů je občas potřeba vajíčko a také oddělit žloutky od bílků. Přiznejme si, že někdy se to povede jindy ne. Existuje nějaký zajímavý tip, jak tuto činnost nejenom zrychlit, ale také zajistit snadné oddělení žloutku?

Přiznám se, že nikdy jsem nad tímto nijak zvlášť nepřemýšlela. Nejjednodušší bylo vzít nůž, rozťuknout skořápku a tu rozdělit na polovinu a žloutek si z jedné do druhé opatrně přehazovat. Nebudu zastírat, že i mistr tesař se občas utne a žloutek se mi ne vždy daří zcela bez problémů oddělit. O to věští radost jsem měla, když jsem objevila další zajímavý a praktický tip, díky kterému jsem už zase o něco chytřejší.

Vzít prázdnou PET lahev, trochu ji zmáčknout a žloutek jednoduše do lahve nasát. Kdyby mi toto někdo vyprávěl, tak neuvěřím. S velkým údivem jsem se dívala na video a přibližně hodinku po jeho zhlédnutí jsem měla možnost nový poznatek vyzkoušet v praxi. A mohu jen říct, že to skutečně funguje. Dokonce i můj partner si musel nový fígl s úspěchem vyzkoušet a během několika vteřin byly vajíčka úspěšně oddělená. Co říkáte, vyzkoušíte to také?

 

Napište mi, zda jste tento tip vyzkoušeli a jak se vám povedl.

Foto: TeeBeeVee
Text: Let´s – kreativní svět, tvoření a nápady

 

letscreate

 

 

2 thoughts on “TIP: Jak rychle oddělit žloutky od bílků

Zanechat Odpověď

