Mé projekty / Vánoce

Třpytivý vánoční stromeček

Vánoční stromeček

Vánoční stromeček

K Vánocům patří vánoční stromeček, ať už ten tradiční zelený nebo jakékoliv jiné jeho varianty. Každý si vždy vybere dle svého gusta a podle toho co se mu aktuálně nejvíce líbí.

Před nedávnem jsem na internetu zahlédla zajímavě vyrobený vánoční stromeček, kde hlavní roli sehrála příze na pletení. Od návrhu jsem nemohla oči odtrhnout a musela jsem ho vyzkoušet. Podívejte se sami, jak se mi podařilo stromeček vytvořit. Zkusíte to také?

Co bude třeba:

  • polystyrenový kužel
  • příze
  • lepidlo
  • nůžky
  • dekorace (kamínky, hvězdičky atd.).

Jak na to:

Na spodní část polystyrenového kuželu naneste lepidlo a opatrně začněte namotávat připravenou přízi. Na začátku se může stát, že příze vám nebude dobře držet. Já jsem na jejím konci udělala malý uzel a ten přichytila špendlíkem. Takto se mi podařilo konec dobře zafixovat a mohla jsem namotávat dle libosti.

Vánoční stromeček

Přízi hustě namotávejte po celém obovdu celého kužele až se dostaneme na jeho konec. Vždy je třeba plochu kužele postupně natírat lepidlem, aby příze dobře držela a nerolovala se. Jakmile oblepíte celou plochu kužele, vše nechte dobře vyschnout.

Vánoční stromeček

Na takto připravený stromeček můžete nalepit různé drobné ozdoby, jako jsou třpytivé kamínky, hvězdičky nebo jakékoliv další ozdoby.

Stromeček na Vánoce

Stromeček pak jen postavte na místo, kde ho budou moci všichni obdivovat. Pokud byste si chtěli vyrobit stromeček jiné barvy, kreativním nápadům se určitě meze nekladou. Díky tomu, že pro oblepení se používají běžné příze na pletení, můžete si vybrat právě tu barvu, která se vám nejvíce hodí do interiéru nebo zkrátka tu, kterou máte nejvíce rádi.

Text & foto: Let´s Create

letscreate

 

One thought on “Třpytivý vánoční stromeček

  1. Pingback: Hvězdičky na vánoční stromeček | Let´s Create

Zanechat Odpověď

