Mé projekty

Kaštany, kaštany a zase kaštany

Dekorace z kaštanů

Dekorace z kaštanů

Nasbírali jste si kaštany a přemýšlíte nyní jak je co nejlépe a nejzajímavěji využít pro vytvoření stylové dekorace? Díky těmto kulaťoučkým plodům v nádherné hnědé barvě můžete vykouzlit stylovou dekoraci.

V letošním roce jsem si kaštanů i kaštanového tvoření skutečně užila a bylo pro mne velmi milým překvapením, jak jsem se zase nechala unést a kouzelně hnědé barev doslova propadla. Ať už to byla kaštanová ošatka nebo věnec z kaštanů.  Stále mi pár kusů zbývalo a přemýšlela jsem, jak je co nejlépe využít. Prvním nápadem bylo zkusit je nasypat do vysoké vázy a namíchat s žaludy, kterých jsem měla také ještě dostatek. S výsledkem jsem byla osobně více než spokojená. Každopádně posuďte sami.

Má zvědavost mě nenechala v klidu a doslova mne přinutila ke hledání, co je ještě možné z kaštanů, hlavně snadno a rychle vytvořit. Do níže uvedené kaštanové fotogalerie jsem pro vás našla další zajímavé nápady, jak kaštánky využít. Mohou se objevit nasypané ve váze stejně jako u mě nebo se stanou součástí hezkého podzimního svícnu. Máte i vy nějaké zajímavé nápady, jak jste letos kaštany využili?

Text: Let´s Create

letscreate

Zanechat Odpověď

